Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Sanna - 2 juli 2010 16:31

Är jag den ända som stör mig på folk som "älskar" varandra efter tp 3 veckor?

Okej om man varit vänner innan man blivit tillsammans, då tror jag att de går att älska så snabbt eftersom man redan haft en realation till personen ifråga. Men oftast så har man ju inte varit vänner innan utan går direkt till att vara tillsammans.

Det är meningen att "jag älskar dig" ska vara det finaste man kan säga till någon. För tänk efter, kommer ni på något starkare än älska? Jag gör det iaf inte... och i dagens samhälle älskar man allt och alla.

Om man tänker på det ur en åskådares perspektiv så är väl det egentligen bara bra? Ju mer kärlek desto bättre och det är ju undrbart om alla älskar varandra. Men ur deltagarens perspektiv då? Hur hade du känt om din man/fru gick runt och sa jag älskar dig till alla - hade du känt dig speciell när han/hon sa det till dig sen?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards